ההתקפלות של ש"ס: מה הוביל להסכמה לדחיית הבחירות?

מוטי הלפרין No Comments on ההתקפלות של ש"ס: מה הוביל להסכמה לדחיית הבחירות?

יו"ר ש"ס אריה דרעי חשף לחברי הכנסת בישיבת הסיעה, כי מה שהוביל להחלטתו לתמוך בדחיית הבחירות המקומיות, היה השינוי בעמדת צה"ל לפיה יש כ-6 מועמדים שמשרתים במילואים

צילום: ללא קרדיט
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דחיית הבחירות המקומיות: אתמול בישיבת הסיעה מסביר יושב ראש ש"ס אריה דרעי לחברי הכנסת, שלמעשה הוא הופתע מהשינוי בעמדת צה"ל שיש כ-6 אלף מועמדים שמשרתים במילואים. זה למעשה מה שהוביל להחלטה של דרעי לתמוך בדחייה.

על אף זאת, המפלגות החרדיות לא יפעלו אקטיבית לדחיית הבחירות – בפרט לא יהדות התורה. הסיבה: בשיחה בין ח"כים מהמפלגה בימים האחרונים, עלתה דרישה שהגיעה מפעילי השטח. "תסיימו עם זה כבר, לא טוב לנו לדחות", לדברי הפעילים.

בנוסף, אמש בפגישת נתניהו וסמוטריץ' על דחיית הבחירות – מי שדיבר בדומיננטיות נגד הדחייה הוא דווקא יו"ר הקואליציה אופיר כ"ץ, נתניהו פחות.

תגובת ש"ס: "יו״ר ש״ס הרב דרעי אמר בישיבת הסיעה שמלכתחילה עמדתנו היתה לקיים את הבחירות ב27.2 כדי לאפשר לכמה שיותר חיילי מילואים להשתתף בבחירות, אולם כיון שלא היה רוב לכך וגם עמדת הצבא היתה שאין מניעה לקיים ב31.1 שר הפנים הודיע על תאריך זה. ברור שכאשר הצבא שינה את עמדתו ופרסם אחרת, שנתמוך במועד השני".



0 תגובות